reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Karolína Fuhrmannová

Karolína Fuhrmannová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek,ktorý chce takto vyjadriť svoju individualitu.Som niekto ako vy..........som človek s pocitmi. Zoznam autorových rubrík:  Samojedi a jaŠkolaOsobnostiSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Ako nás depresie oberajú o kus života

Karolína Fuhrmannová

Ako nás depresie oberajú o kus života

Neviem teda ako vás, ale mňa naozaj oberajú o celé týždne života. A myslím,že nie som sama. Zrazu som sa prebrala, aj keď nie som ešte stále z toho vonku, a musím ratovať všetko, čo sa za tie dva, tri týždne nazbieralo. Snažím sa ju zahnať do kúta, veď už aj to, že s ňou bojujem, niečo znamená.

  • 12. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
diagnóza - nedostatok lásky

Karolína Fuhrmannová

diagnóza - nedostatok lásky

V poslednej dobe, keď na niekoho začnem kričať, dám si spiatočku. Neskoro si uvedomujem, že dotyčný tu dnes je a zajtra byť nemusí. A akokoľvek zle to padne, idem sa udobriť. Kričať na psa? Neexistuje! Radšej láskyplné objatie, malá pusinka a tiché poďakovanie za to, že mám koho objímať.....

  • 4. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu