reklama

Moja hlúposť

Sedím a ani nedýcham. Čumím na monitor.Srdce sa zastavilo, mozog je blízko kolapsu...... Z  monitora na mňa svieti moje obľúbené FX...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Matika mi od začiatku štúdia na výške nešla. Kým na gymnáziu zopár snaživcov už derivovalo a integrovalo ako na bežiacom páse, na priemyslovke sa taký dôraz na matiku nekládol..... A bolo to cítiť. Navyše som bola zlenivená zo strednej. Tam stačilo na hodine pozorne počúvať, a robiť si domáce úlohy, to bolo všetko v rámci učenia.

A tak ma na výške čakala facka v podobe matiky. Ani neviem ako som preliezla do letného semestra, pretože z matiky som mala FX. Asiže ma zachránili iné predmety. A v letnom semestri sa na mňa usmievala fyzika. Škerila sa na mňa od ucha k uchu a ja som jej úplne prepadla. Nikdy mi nič tak dobre nešlo ako fyzika. Jediné čo tienilo náš nežný cit bola matika. Ako zlá svokra stála nado mnou keď som sa venovala fyzike a triasla nad nami damoklovým mečom. Len vďaka matike som mala z fyziky najnižšiu možnú známku, Ečko. A potom prišiel list - vylúčenie zo školy. Nedostatok kreditov...... No v lete to tak nebolelo. Až do začiatko septembra som ostala študentom školy a potom hneď prijímačky..... Hurá som späť!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tešila som sa na ďalší semester plný fyziky. Bohužiaľ, nie len jej, keďže som na škole, kde je fyzika len tak okrajovo. Bolo nutné študovať aj iné predmety. Aj matiku. Ale povedzte zaľúbeným, že svet nie je ružový..... že existuje aj niečo iné, okrem ich lásky. Tak ma tá láska opantala, že som sa asi naozaj nesprávala ako príčetná. Kúpila som si dve knihy o fyzike, požičala skriptá, a prípadné problémy konzultovala s katedrou fyziky. Prednáška z fyziky patrí moje najobľúbenejšie..... Dokonca som sa naučila skrz fyziku derivovať a integrovať. Ale keďže nielen o deriváciách je sylabus z matiky, dopadla som zase zle. Minimálny zápočet. Veď to sa na skúške spraví.....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nespravilo sa. Ani na riadnom, ani na opravnom termíne.......

Sedím a ani nedýcham. Čumím na monitor.Srdce sa zastavilo, mozog je blízko kolapsu...... Z monitora na mňa svieti : Matematika 1 - FX

V utorok som mala mať opravnú skúšku z fyziky II. Odmietla som Dčko, chcela som ísť na Bčko. Navyše som sľúbila profesorovi, že prijdem na skúšku z Modernej fyziky.....

Teraz som vyhodená. Zase budem mať nedostatok kreditov.Skončím na úrade práce, v najlepšom s prácou, v horšom prípade s brigádou z ktorej mi ztrhnú dane, pretože už nebudem študentka. Nebudem mať Bčko z fyziky, ani nebudem robiť študentsko vedeckú odbornú činnosť, nebudem pobehovať po katedre fyziky a prechádzať sa ako páv po labákoch.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pol roka je dlhý čas. A najhoršie je, že asi nebudem mať sily a ani životný čas, dávať si znovu prihlášku na tú istú školu. Možno si vyberiem nejakú humanitnú vysokú, kde bude len minimum matiky. A možno môj pracovný kolotoč zastaví až dôchodok.....

Každopádne sa mi rúca predstava kariéry v LHC. Aj všade inde kde to tak zvláštne vonia fyzikou...

Bojím sa im to povedať.

Bojím sa, že im to bude ľúto. A mne tiež.

Ale to sakra bolí...... Kvôli mojej hlúposti! Kvôli matike......

Karolína Fuhrmannová

Karolína Fuhrmannová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek,ktorý chce takto vyjadriť svoju individualitu.Som niekto ako vy..........som človek s pocitmi. Zoznam autorových rubrík:  Samojedi a jaŠkolaOsobnostiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu