reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Karolína Fuhrmannová

Karolína Fuhrmannová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek,ktorý chce takto vyjadriť svoju individualitu.Som niekto ako vy..........som človek s pocitmi. Zoznam autorových rubrík:  Samojedi a jaŠkolaOsobnostiSúkromnéNezaradené

reklama

Osobnosti

Poďakovanie

Karolína Fuhrmannová

Poďakovanie

Rada by som vám predstavila osobnosti. Moje osobnosti. Keď ich uvidíte, začne vám rýchlešie biť srdce. Nohy sa podlomia. A vy ako fascinovaní hľadíte a hľadíte.A už nič nebude také ako predtým.Ak si myslíte že je to zaľúbenie, mýlite sa. Je to niečo viac. Ten človek vám vstúpi do života a má svoju úlohu v ňom.Niečo vám ukáže, niečo naučí, zachráni od priepasti alebo ukáže smer života. Nový,lepší.Takých ľudí je v mojom živote viac. Zaslúžia si pozornosť. Zaslúžia si úctu. Oni to ani nevedia. Nevedia akí sú dôležití. Možno tak konajú prirodzene. Možno im pripomínate ich mladost....

  • 28. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 786x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu